Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

Δενδρόσπιτο






{Ζούσε αθόρυβα μέχρι που τον γνώρισε. Χωρίς χρώμα, Ούτε άσπρο. Ούτε μαύρο.
Χωρίς εικόνες. Ούτε σχήμα. Σκέτος αέρας.
Χρειάστηκε να φανεί αυτός για ν' αποκτήσει όσφρηση. Να μυρίσει οξυγόνο.
Με σχήμα κι αυτό.
//Το οξυγόνο είναι άοσμο, άχρωμο και άγευστο//}

είμαι φυσική μαζί σου
αν μιλούσα πολύ θα ήταν ανησυχητικό..

-για τον καλό σου;

-για τον ιδανικό που έχω πλάσει μέσα μου
αυταπάτες

-το φαντασιακό σου δεντρόσπιτο λοιπόν
κι η πίσω σου αυλή

μόνο που συχνά τους δίνουμε αληθινά ονόματα

-από μικρή ήθελα να έχω ένα δεντρόσπιτο
μ' αρέσει να παρατηρώ τους άλλους από μακριά

ναι..το ξέρω...
όμως πέρα από αυτό που φαίνεται είναι και μια οριοθέτηση, για να κρατώ μακριά τη χυδαιότητα που λέγαμε

-   :)

δεν μου αρέσουν οι δηλώσεις 

κάθε φορά που πήρα μια γυναίκα στο δεντρόσπιτό μου
ήθελε να μετακομίσει εκεί την οικοσυσκευή της (χιούμορ)

πρέπει να φύγεις

-ούτε και οι διαδηλώσεις :)

εγώ πάλι θέλω τον χώρο μου και όχι να μετακομίσω σε χώρο άλλου

φεύγω και (με) πειράζει
       .........
-Βλέπεις όνειρα;

-Σπάνια...

-και τότε τι βλέπεις;


-Σπάνια θυμάμαι...










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου