Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017






Εδώ είμαι

Που;

Εδώ που με περιμένεις.
Μάλλον...εκεί που με περιμένεις

Το ήξερες πως σε περίμενα;

Όχι. 
Δεν ξέρω καν πώς με περίμενες.
Πες μου. Πες μου κατι που να ναι πέρα από τους φόβους και τα όρια σου
κι ας είναι μόνο λέξεις...

και όμως φόβος μου 'εβγαινε να πω'
διαφορετικός

Τι φοβάσαι;

Φοβόμουν. Πριν μου γράψεις.

Πες μου
τι θέλεις;
ζήτα κάτι
οτιδήποτε
πες κάτι
να πιαστώ από κάπου
δεν αρκεί το σώμα σου
ποτέ δεν αρκούν

Να σ' αγγίξω

...
κι άλλα
δεν αρκεί

Θέλω να σ' αγγίξω
μέσα

Πόσο μέσα;

Πιο μέσα από εκεί που φτάνεις εσύ.

Σε εξιτάρει το σκοτάδι
όταν δεν σε τρομάζει
έτσι δεν είναι;

κι αν βαρεθείς στη μέση;






2 σχόλια:

  1. Πάντα αγαπούσα την γραφή που σε ταξιδεύει... Υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα αγαπούσα τους διαλόγους που με ταξιδεύουν...πιο μέσα..
      Σ' ευχαριστώ πολύ Νικόλα!

      Διαγραφή